Vraag maar raak! Hieronder vind je alvast héél veel antwoorden. Hier staan namelijk de vragen die onze klanten het meest stellen. Kijk daarom eerst maar eens of het antwoord dat jij zoekt hier misschien al tussen staat. Niet gevonden? Bel, mail of app onze klantenservice, we helpen je graag verder!
Wij staan voor je klaar:
Bel (0413 – 33 89 44), mail ([email protected]) of app ons.
Hoeveel nachtjes slapen het precies duurt hangt af van je productkeuze. Gangbare maten zijn bij ons op voorraad. Producten in minder gangbare maten worden speciaal voor jou besteld. Wanneer je jouw bestelling plaatst, zie je ook de levertijd staan. Status van je bestelling en de verwachte leverdatum volgen? Check check dubbelcheck hier!
Bezorging door eigen bezorgers?
Dan ontvang je één werkdag voor levering een sms met een schatting van het tijdstip van onze komst en kun je deze online terugvinden.
Heb je al een afspraak voor levering en wil je deze wijzigen? Dat kan hier. Als je mobiele telefoonnummer niet bij ons bekend is, ontvang je deze tijd via e-mail. Tot slot belt onze bezorger je altijd 10 tot 30 minuten voor de levering op, om te laten weten hoe laat hij bij je voor de deur staat.
Bezorging door een externe partij zoals PostNL?
Dan ontvang je binnen twee werkdagen na je bestelling een Track & Trace code waarmee je je order kan volgen. Je kunt dan niet via onze website je orderstatus bekijken.
Bezorging via onze eigen bezorgers of via Extra@home? Dan zijn de bezorgkosten €49.95.
Bezorging via PostNL? (Kleinere pakketten zoals dekbedovertrekken en kussens) Bij bestellingen onder de €50,- zijn de kosten €5.95 en bij een minimale besteding van €50.- wordt je bestelling gratis bezorgd.
Bekijk meer over bezorgkosten
Je bed zelf niet, maar voor je matras kun je gebruik maken van onze retour- en recycleservice! Je ontvangt dan vooraf een matraszak waar je je oude matras in kunt verpakken. Bij het leveren van je nieuwe matras, voeren onze bezorgers je oude matras meteen af.
Que bueno para ti! Of bedoelde je dat je toch iets dichter bij Nederland woonde dan Spanje? We leveren in heel Nederland en een aantal gebieden in Duitsland. Hoe graag we ook onze talenkennis uit zouden breiden, rijden we niet verder dan dat. Meer over ons bezorggebied.
Dat mag! Met het Beddenreus Betaalplan. Dit plan is alleen af te sluiten in onze winkels.
Op héél veel manieren! Oké, Monopolygeld dat dan weer niet, maar met het volgende allemaal wel:
Contant (alleen in de winkel)
Pinbetalingen
Mastercard en Visacard
PayPal
iDeal (alleen bij online bestellingen)
Heb je een aanbetaling gedaan en wil je het resterende bedrag per bank betalen? No problem. Maak het restbedrag twee weken voor bezorging over op onze rekening. Vergeet hierbij niet je ordernummer te vermelden.
ABN AMRO 46.29.99.726.
IBAN: NL47ABNA0462999726
Ten name van: Beter Bed B.V.
BIC-code: ABNANL2A
Ja, wel wanneer jouw bestelling door onze eigen bezorgers geleverd wordt. Dan vragen we je zelfs om het resterende bedrag te pinnen. Zo kunnen onze bezorgers veilig over straat, zonder zakken geld. Ook weer beter voor hun rug. Let op: de limiet van het bedrag dat je kunt pinnen verschilt. Informeer hiervoor bij je bank. Is pinnen niet mogelijk? Dan kun je ook betalen met Visacard.
Wanneer een externe bezorgservice (zoals PostNL) komt dan niet. Dan moet het bedrag namelijk vooraf al betaald zijn. Op je orderbevestiging zie je met welke bezorgservice jouw bestelling komt.
Is je product niet naar wens? Geen probleem! Je kunt jouw online bestelling kosteloos binnen 14 dagen ontbinden, nadat je je bestelling hebt ontvangen.
Jouw retourzending moet wel aan de volgende voorwaarden voldoen:
*Producten die om hygiënische en/of gezondheidsredenen niet kunnen worden geretourneerd en waarvan de verpakking geopend is, zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht. Enkel ongeopende producten kunnen dus worden geretourneerd.
Oeps! Kun je de bestelbevestiging niet meer terugvinden in je mailbox of waren wij aan het slapen? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Daar zijn we altijd wakker!
Ja! In onze folder zie je alle lopende acties die zowel online als in de winkel gelden.
Wij hebben gelukkig elke week hele leuke en goede acties die zeer regelmatig wisselen. De acties zijn daarom echt alleen geldig in de afgesproken periodes. Dit geldt ook voor de maten van de artikelen: de acties gelden dus alleen op de artikelen in de aangegeven maten. Ons advies? Houd onze aanbiedingen goed in te gaten en mis niets!
First een paar vragen voor jou:
1. Check je spelling, heb je de code echt precies hetzelfde overgenomen?
2. Valt het product inderdaad onder de korting? (uitzonderingen kun je vinden op de aanbiedingenpagina)
3. Is de kortingscode nog wel geldig?
4. Heb je al een kortingscode ingevoerd? Je kunt per bestelling slechts 1 kortingscode verzilveren
5. Is de waarde van de code hoger dan het bestelbedrag? Voeg dan nog wat producten toe om gelijk te komen met de waarde van de code.
Antwoord je op bovenstaande vragen allemaal ja? Neem dan even contact op met onze klantenservice.
Bofkont, lekkere deal heb je daar te pakken! (Soms hebben we zelfs 1+2 gratis deals). Maar ook een goede vraag. De korting wordt in de winkelmand verrekend met 50% bij 1+1 gratis en 66,7% bij 1+2 gratis. Zorg er dus voor dat je het juiste aantal artikelen toevoegt: 2 artikelen bij 1+1 gratis acties en 3 artikelen bij 1+2 gratis.
Yes! Wat leuk dat je op de hoogte wil blijven van onze laatste aanbiedingen en advies! Wist je dat we soms ook leuke winacties hebben via de nieuwsbrief? Logisch dus dat je niets wilt missen.
Wat jammer zeg. Zeker weten? Je ontvangt dan niet meer als eerste onze laatste aanbiedingen. Of wat dacht je van alle leuke winacties die we regelmatig hebben via Instagram en e-mail? Gelukkig kun je je altijd weer aanmelden zodra je spijt krijgt ;-)
We begrijpen dat je soms toe bent aan wat extra comfort. Daarom kun je onze Maxi matrassen, Emma One en Essential by Emma matrassen thuis uitproberen. Let op: ieder matras heeft een andere uitprobeergarantie:
Maxi: 100 dagen
Emma One: 100 dagen
Essential by Emma: 30 dagen
Voor meer informatie over de uitprobeergarantie kun je onze klantenservice bereiken.
Je bent altijd welkom om te shoppen in onze winkels. Wil je graag vooraf een afspraak maken? Dat is uiteraard ook mogelijk!
Onze standaard openingstijden zijn van 10.00 tot 18.00 uur. Maar natuurlijk hebben we ook koopavonden en -zondagen. Check altijd even de actuele openingstijden van de winkel bij jouw in de buurt.
Ja, met Click & Collect kun je je pakketje ophalen op het door jou gewenste tijdstip. Wanneer je online bestelt, bezorgen wij je pakket(je) thuis.
Met Click & Collect kun je je bestelling in de dichtsbijzijnde winkel ophalen. Neem hiervoor contact op met de speciale bestellijn.
In onze winkels vind je een gevarieerd en zo breed mogelijk aanbod van bedden, boxsprings en andere slaapproducten. Je kunt bij ons de producten zien, maar natuurlijk ook proefliggen op de matrassen en op de bedden en boxsprings. In de winkel staan niet álle producten die je online vindt. Zoveel ruimte hebben we nu ook weer niet! Wil je er zeker van zijn dat je het product wat je op het oog hebt uit kunt proberen? Bel dan even naar de dichtsbijzijnde winkel.
Nope! Want dan zouden we wel héél grote winkels moeten hebben. Beddengoed zoals dekbedden, kussens, hoeslakens, moltons en dekbedovertrekken hebben we vaak op voorraad. Boxsprings, bedden, matrassen en bijmeubelen bestellen we voor je. Je kunt natuurlijk zelf online bestellen of even met de winkel bellen om te vragen op het product op voorraad is.
Ja! Je kunt altijd binnen lopen, maar je kunt ook vooraf een afspraak maken op het door jou gekozen tijdstip. Dan staat er een slaapadviseur voor je klaar.
Bel, mail of app onze klantenservice. We helpen je graag!