Klachten

Klachten

Terug naar overzicht

Heb je een klacht?

We vinden het belangrijk dat je tevreden bent. Is er toch iets niet naar wens verlopen? Bel ons dan op +31 413 338 944. Je wordt automatisch verbonden met de Beddenreus-winkel bij jou in de buurt. Onze collega’s daar helpen je graag verder en zoeken samen met jou naar een passende oplossing.

Heb je een ordernummer? Houd deze bij de hand, zodat je sneller geholpen kunt worden.

Ben je niet tevreden met de oplossing van een van onze medewerkers? Dan kun je per e-mail een klacht indienen via [email protected]. Binnen 14 kalenderdagen geven we je een inhoudelijke reactie. 

Is je klacht niet eerder bij ons bekend gemaakt, dan zal één van onze medewerkers deze eerst met je oppakken via de reguliere wegen.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Onafhankelijke geschillencommissie

Als je vindt dat je klacht niet goed is opgelost, dan kun je terecht bij de onafhankelijke geschillencommissie.

Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR-platform.

Deze site is beschermd tegen robots. Google Privacy Statement en Terms of Service zijn van toepassing